НІ – фіскальним функціям, ТАК – високому рівню сервісу в ДПІ у м. Сєвєродонецьку

З метою перетворення з фіскального відомства на сучасну сервісну службу  в Державній податковій інспекції у м. Сєвєродонецьку  з лютого 2012 року успішно працює центр обслуговування платників податків. Основні стандарти роботи центру – швидкість обслуговування, ввічливість, увага до потреб платника.

Центр обслуговування платників податків був створений  для надання широкого спектру адміністративних послуг платникам  податків, серед яких: видача довідок та дозвільних документів, приймання звітності та кореспонденції, отримання консультацій. Крім того, звернувшись до сервісного центру платники податків можуть отримати повну консультацію щодо  отримання ключів електронного підпису.

Поліпшення якості адміністративних послуг позитивно вплинуло  як на партнерські відносини між податківцями та платниками податків так і на надходження податків та зборів до бюджетів. Так за 7 місяців поточного рокудо Держбюджету надійшло 103 млн.грн., що перевищує  відповідний період минулого року на 39,4  млн.грн., або відсоток росту складає 162,1%.   В складі   загальної суми надходжень до держбюджету 71,6 %, або 73,7 млн.грн.,  склав податок на додану вартість, податок на прибуток підприємств складає 24,9 відсотків, або 25,6 млн.грн. До місцевого бюджету за відповідний період  надійшло  159 млн.грн., що більше факту аналогічного періоду минулого року на 32,3%, або на 38,7 млн.грн. 

Крім того з початку  2012 року значно зменшено кількість проведених планових перевірок (на 01.08.12. – 15 перевірок,  на 01.08.11. – 28 перевірок), що свідчить про реальність зменшення фіскального напрямку в роботі ДПС.

Загалом створення Центрів обслуговування платників податків – це величезний крок на шляху до створення конкурентних переваг, для комфортного ведення господарської діяльності в Україні як вітчизняним так і іноземним представникам бізнесу.

Перший заступник начальника ДПІ у м. Сєвєродонецьку Багрінцева М.І.