У Дніпрі тунелі метро під загрозою течій грунтових вод: як виходять із ситуації
У Дніпрі тунелі метро під загрозою течій грунтових вод: як виходять із ситуації
Будівництво метро у Дніпрі поставлене на паузу не тільки через війну, але й оскільки турецький підрядник банально втік з міста. Тому головним питанням залишається утримання тунелів у безпечному стані. Головна загроза – течії грунтових вод, які заходять у тунелі. Як свідчать новини Дніпра, це питання намагаються вирішити комплексно і розробляють методи, які дозволять локалізувати проблеми і звести її наслідки нанівець.
Найпроблемніша ділянка – від міжтунельної збійки перегону станція «Заводська» – станція «Металургів» і до вентствола. Тут спостерігаються активні протікання. Як передає видання «Відомо», для того, аби впоратися з водами, встановлюються водовідводи, чистяться насоси для їхньої ефективнішої роботи.
З пригніченням ґрунтових вод бригади справляються власними силами. А от зупинити протікання хімічно активних вод, які спричиняють корозію металоконструкцій, бетону та залізобетону конструкцій метро, власними силами не є можливим. Повністю вирішити проблему можна лишень нагнітанням композитних матеріалів. Ізоляційні суміші на основі полімерних смол дозволять подавити течії на молекулярному рівні.
Після загрози підтоплення друге питання стан діючих станцій, які в окремих випадках теж потребують ремонту. Зокрема, на станції "Вокзальна" планується реконструкція системи пожежної сигналізації: улаштування автоматичної системи пожежної сигналізації і впровадженням системи оповіщення та управління евакуацією людей під час пожеж.
Також існує питання якості рухомого складу, який був придбаний достатньо давно. Плани по закупівлі нових вагонів є, Поки що все зводиться до того, що ретельно перевіряють технічний стан діючих вагонів.
Процес починається задовго до того, як вагон попадає на спеціалізовані шляхи для перевірки. Першим етапом є візуальний огляд. Наступний етап – перевірка електрообладнання. Одним із найважливіших етапів передкомісійного огляду є перевірка гальмівної системи. Не менш важливою частиною огляду є перевірка системи автоматичної синхронізації. Це складна система, що забезпечує плавний та безпечний рух поїзда. Йде перевірка роботи всіх її елементів, включаючи датчики, контролери та виконавчі механізми.
Щодо планів на добудову метро, то поки ремонтують вже існуючі тунелі, а новий підрядник на продовження будівництва має визначитися у 2026 році. Поки що проведені ринкові консультації, участь у них взяли 14 українських та міжнародні компаній.
Реклама
- 323 перегляди
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 18:00 Псевдопрокурора з окупованої Луганщини в Івано-Франківську засудили до 15 років ув'язнення
- 17:00 Допомога Луганщини Силам оборони у 2025 році перевищила мільярд гривень
- 16:02 “Зафіксували влучання та пожежу”: у Генштабі підтвердили удар по Алчевському меткомбінату
- 16:00 «Зимова підтримка»: перші українці отримають виплату 6500 гривень
- 15:00 Луганчан запрошують долучатися до складу Ради ВПО при обласній адміністрації
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Переховувала військових ЗСУ: окупанти засудили до 16 років колонії жительку Новоайдару 03.12.2025 переглядів: 894
- Від отриманих поранень помер 24-річний захисник з Луганщини 04.12.2025 переглядів: 798
- Луганська спортсменка Софія Лискун прийняла російське громадянство 03.12.2025 переглядів: 680
- Виплати та житло для ВПО, ідентифікація, бронювання, тарифи “Нової пошти”: що зміниться з грудня для українців 01.12.2025 переглядів: 626

“Зафіксували влучання та пожежу”: у Генштабі підтвердили удар по Алчевському меткомбінату
Сіверськодончани організували концерт для військових у Дніпрі (ФОТО)
“10.22.24”: у День ЗСУ на ТОТ провели акцію, до якої долучилися жителі Луганська та Сіверськодонецька