Роман Насіров: ДФС ретельно досліджує всі скарги платників та Ради бізнес-омбудсмена

Як повідомили в прес-службі Державної фіскальної служби України Державною фіскальною службою постійно вживаються заходи щодо налагодження взаємовідносин з бізнесом та встановлення прямого, зрозумілого діалогу з профільними асоціаціями та конкретними підприємствами. Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров під час зустрічі уряду з представниками бізнесу. «Для оперативного вирішення проблемних питань ми намагаємося проводити зустрічі з бізнесом кожного місяця. Тільки за останні декілька тижнів відбулася низка зустрічей з представниками Ради бізнес-омбудсмена, з якою ми плідно взаємодіємо більше року, представниками Європейської Бізнес Асоціації, Американської торгівельної палати в Україні, Федерації роботодавців України, Торгово-промислової палати України, Громадської ради при ДФС. Ми зацікавлені, щоб цей діалог відбувався регулярно», - зазначив Роман Насіров. Голова відомства наголосив, що ДФС ретельно досліджує всі скарги платників та Ради бізнес-омбудсмена. «Протягом 2015-2016 років до ДФС надійшло близько 210 звернень від Ради бізнес-омбудсмена щодо скарг платників податків. Більшість з них стосуються, зокрема, електронного адміністрування ПДВ, відшкодування ПДВ, не реєстрації податкових накладних, розірвання договорів про визнання електронних документів, проведення перевірок суб’єктів господарювання та роботи митниць - митного оформлення та визначення митної вартості», - повідомив Роман Насіров. За його словами, такі звернення допомагають виявляти та миттєво реагувати на системні проблеми в адмініструванні податків. Наприклад, в частині адміністративного оскарження за 2015-2016 роки ДФС було задоволено близько половини скарг за зверненням бізнес омбудсмена - 23 з 47. Також протягом липня – серпня 2016 року було проведено 4 експертні групи з представниками ДФС з обговорення актуальних звернень від Ради бізнес-омбудсмена по наступних напрямках: 1. Відшкодування ПДВ; 2. Адміністрування ПДВ, в тому числі з питань одностороннього розривання договорів про визнання електронних документів; 3. Митні питання; 4. Кримінальні провадження. «Крім того, окремо було проведено експертну групу з керівництвом Головного управління ДФС м. Києва щодо питань одностороннього розривання договорів про визнання електронних документів та блокування реєстрації податкових накладних контролюючими органами м. Києва», - додав посадовець.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку