Роман Насіров: ДФС ретельно досліджує всі скарги платників та Ради бізнес-омбудсмена
Опубліковано 14.09.2016 - 16:11
Як повідомили в прес-службі Державної фіскальної служби України Державною фіскальною службою постійно вживаються заходи щодо налагодження взаємовідносин з бізнесом та встановлення прямого, зрозумілого діалогу з профільними асоціаціями та конкретними підприємствами. Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров під час зустрічі уряду з представниками бізнесу.
«Для оперативного вирішення проблемних питань ми намагаємося проводити зустрічі з бізнесом кожного місяця. Тільки за останні декілька тижнів відбулася низка зустрічей з представниками Ради бізнес-омбудсмена, з якою ми плідно взаємодіємо більше року, представниками Європейської Бізнес Асоціації, Американської торгівельної палати в Україні, Федерації роботодавців України, Торгово-промислової палати України, Громадської ради при ДФС. Ми зацікавлені, щоб цей діалог відбувався регулярно», - зазначив Роман Насіров.
Голова відомства наголосив, що ДФС ретельно досліджує всі скарги платників та Ради бізнес-омбудсмена.
«Протягом 2015-2016 років до ДФС надійшло близько 210 звернень від Ради бізнес-омбудсмена щодо скарг платників податків. Більшість з них стосуються, зокрема, електронного адміністрування ПДВ, відшкодування ПДВ, не реєстрації податкових накладних, розірвання договорів про визнання електронних документів, проведення перевірок суб’єктів господарювання та роботи митниць - митного оформлення та визначення митної вартості», - повідомив Роман Насіров.
За його словами, такі звернення допомагають виявляти та миттєво реагувати на системні проблеми в адмініструванні податків. Наприклад, в частині адміністративного оскарження за 2015-2016 роки ДФС було задоволено близько половини скарг за зверненням бізнес омбудсмена - 23 з 47.
Також протягом липня – серпня 2016 року було проведено 4 експертні групи з представниками ДФС з обговорення актуальних звернень від Ради бізнес-омбудсмена по наступних напрямках:
1. Відшкодування ПДВ;
2. Адміністрування ПДВ, в тому числі з питань одностороннього розривання договорів про визнання електронних документів;
3. Митні питання;
4. Кримінальні провадження.
«Крім того, окремо було проведено експертну групу з керівництвом Головного управління ДФС м. Києва щодо питань одностороннього розривання договорів про визнання електронних документів та блокування реєстрації податкових накладних контролюючими органами м. Києва», - додав посадовець.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку
- 1379 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 Прикордонники показали кадри евакуації поранених з Серебрянського лісу (ВІДЕО)
- 18:00 Головне завдання – житло для ВПО: Харченка офіційно представили колективу Луганської ОВА
- 18:00 Хто з керівників РДА, міських та селищних ВА Луганщини став мільйонером у 2024 році – аналіз декларацій
- 17:10 Синоптикиня розповіла, якою буде погода в Україні на Поминальну неділю
- 17:00 Вогонь ледь не знищив будинки у Борівському та Бобровому
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Окупанти продовжують виявляти у Сіверськодонецьку “безхазяйне” житло: нові адреси 17.04.2025 переглядів: 6643
- Одна з заступниць керівника Сєвєродонецької МВА отримала понад 1,2 млн зарплати 21.04.2025 переглядів: 3462
- Мільйонери з Луганської ОВА: які статки задекларували чиновники за 2024 рік 17.04.2025 переглядів: 3449
- NRC частково відновлює надання грошової допомоги ВПО - хто може отримати 15.04.2025 переглядів: 3262