Медичний колцентр відкрили у Сєвєродонецьку
Понад 100 тисячам жителів Сєвєродонецької територіальної громади, які уклали декларації з лікувальними установами, відтепер стане зручніше отримувати медичні послуги.
27 липня Європейський Союз та Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні спільно з партнерами офіційно відкрили оновлений медичний колцентр у Сєвєродонецьку.
Понад як для 100 000 жителів Сєвєродонецької територіальної громади надання медичних послуг відбуватиметься зручніше та ефективніше.
У колцентрі пацієнтам запропонують комплексну підтримку, а крім того, дзвінки до медичного закладу перенаправлятимуться координаторам, залишаючи можливість персоналу повністю зосередитися на допомозі пацієнтам.
Обладнання для потреб колцентру придбано в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Спеціаліст з управління охорони здоров’я ПРОО Вадим Шарко, який був присутній на відкритті центру в Сєвєродонецьку, зазначив: «Сьогодні непересічна подія. Оскільки ми спільно з Департаментом охорони здоров’я Луганської обласної державної адміністрації, спільно з керівництвом Сєвєродонецької багатопрофільної лікарні за підтримки Європейського Союзу відкриваємо перший в області колцентр для обслуговування пацієнтів та потенційних пацієнтів Сєвєродонецької багатопрофільної лікарні. Ми сподіваємося, що найближчим часом послуги для населення стануть максимально зручними, ефективними та доступними. Надання широкого спектру послуг в часи пандемії COVID-19, які можна надати дистанційно, виходить на перший план».
Директор Департаменту охорони здоров'я Луганської обласної державної адміністрації Юрій Стогнієв подякував ПРООН за допомогу, розповів наскільки відкриття центру важливо для області та міста і підкреслив: «Надання сучасної медичної допомоги, яку буде надавати колцентр – це ще один крок до сучасної медицини».
Консультувати будуть фахівці Сєвєродонецької багатопрофільної лікарні. ПРООН допомагатиме з тренінгами, щоб консультування було комплексним та зручним для пацієнтів. Консультанти колцентру проходитимуть навчання. Центр розрахований на чотири консультанти. В колцентрі буде налагоджено спеціальну систему збереження дзвінків, завдяки якій координатори матимуть можливість перетелефонувати тим, хто не зміг зателефонувати відразу. Завдяки роботі колцентру пацієнти можуть бути впевнені, що матимуть постійний доступ до медичної допомоги. Тож колцентр найближчим часом буде діяти ефективно, якісно і з користю для всіх
- 7065 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 19:00 За матеріалами ДБР «єдиноросу»-лісничому з Луганщини загрожує до 10 років ув’язнення
- 18:00 На Кіровоградщині попрощаються з загиблим захисником з Луганщини
- 17:00 Окупанти оприлюднили список осіб з поховання у Лісовій Дачі та розшукують їхніх родичів
- 16:00 У Раді створили ТСК для розслідування махінацій з житлом для військових та ВПО
- 15:00 «Кожен день стає випробуванням»: як виживають без світла в окупованих Новодружеську та Привіллі
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Переховувала військових ЗСУ: окупанти засудили до 16 років колонії жительку Новоайдару 03.12.2025 переглядів: 850
- Від отриманих поранень помер 24-річний захисник з Луганщини 04.12.2025 переглядів: 734
- Луганська спортсменка Софія Лискун прийняла російське громадянство 03.12.2025 переглядів: 660
- Виплати та житло для ВПО, ідентифікація, бронювання, тарифи “Нової пошти”: що зміниться з грудня для українців 01.12.2025 переглядів: 605


На Кіровоградщині попрощаються з загиблим захисником з Луганщини
Окупанти оприлюднили список осіб з поховання у Лісовій Дачі та розшукують їхніх родичів
У Рубіжанській МВА новий начальник