Медичний колцентр відкрили у Сєвєродонецьку
Понад 100 тисячам жителів Сєвєродонецької територіальної громади, які уклали декларації з лікувальними установами, відтепер стане зручніше отримувати медичні послуги.
27 липня Європейський Союз та Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні спільно з партнерами офіційно відкрили оновлений медичний колцентр у Сєвєродонецьку.
Понад як для 100 000 жителів Сєвєродонецької територіальної громади надання медичних послуг відбуватиметься зручніше та ефективніше.
У колцентрі пацієнтам запропонують комплексну підтримку, а крім того, дзвінки до медичного закладу перенаправлятимуться координаторам, залишаючи можливість персоналу повністю зосередитися на допомозі пацієнтам.
Обладнання для потреб колцентру придбано в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Спеціаліст з управління охорони здоров’я ПРОО Вадим Шарко, який був присутній на відкритті центру в Сєвєродонецьку, зазначив: «Сьогодні непересічна подія. Оскільки ми спільно з Департаментом охорони здоров’я Луганської обласної державної адміністрації, спільно з керівництвом Сєвєродонецької багатопрофільної лікарні за підтримки Європейського Союзу відкриваємо перший в області колцентр для обслуговування пацієнтів та потенційних пацієнтів Сєвєродонецької багатопрофільної лікарні. Ми сподіваємося, що найближчим часом послуги для населення стануть максимально зручними, ефективними та доступними. Надання широкого спектру послуг в часи пандемії COVID-19, які можна надати дистанційно, виходить на перший план».
Директор Департаменту охорони здоров'я Луганської обласної державної адміністрації Юрій Стогнієв подякував ПРООН за допомогу, розповів наскільки відкриття центру важливо для області та міста і підкреслив: «Надання сучасної медичної допомоги, яку буде надавати колцентр – це ще один крок до сучасної медицини».
Консультувати будуть фахівці Сєвєродонецької багатопрофільної лікарні. ПРООН допомагатиме з тренінгами, щоб консультування було комплексним та зручним для пацієнтів. Консультанти колцентру проходитимуть навчання. Центр розрахований на чотири консультанти. В колцентрі буде налагоджено спеціальну систему збереження дзвінків, завдяки якій координатори матимуть можливість перетелефонувати тим, хто не зміг зателефонувати відразу. Завдяки роботі колцентру пацієнти можуть бути впевнені, що матимуть постійний доступ до медичної допомоги. Тож колцентр найближчим часом буде діяти ефективно, якісно і з користю для всіх
- 6956 переглядів
Вибір редакції
Найсвіжіші новини:
- 18:00 Матері загиблого луганського прикордонника вручили його орден «За мужність»
- 17:15 Синоптикиня розповіла, яка погода очікує українців в останній день тижня
- 16:35 У Генштабі відреагували на матеріал The Guardian: що повідомили у відомстві
- 16:30 «Житло, яке прив’язується до роботи»: урядовці готують новий проєкт для ВПО
- 16:00 Угорщина шукає шляхи та можливості продовження транзиту російського газу через Україну, - Bloomberg
Найпопулярніші новини за тиждень:
- Що сталося з приміщеннями вишів у Сіверськодонецьку, Рубіжному й Старобільську та як їхні справи у релокації 15.12.2024 переглядів: 2239
- ЛОВА: у Сіверськодонецьку переоформлені квартири визнають “безхазяйними”, в області багатоповерхівки не обслуговуються 15.12.2024 переглядів: 1829
- Харченко пообіцяв придбати житло для сіверськодончан 18.12.2024 переглядів: 1477
- Знищене майно на окупованих територіях: Рада ухвалила закон про компенсації 19.12.2024 переглядів: 1447