Кожні дві хвилини українці телефонують на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції 1548

Кожні дві хвилини українці телефонують на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції 1548

За минулий тиждень з 11 по 18 липня на цілодобову гарячу лінію з кризових питань 1548 звернулося майже 6 тис. громадян. Тобто, кожні дві хвилини лунав дзвінок.

Про це повідомляє сайт Мінреінтеграції.

Переважно телефонували з Харківської, Херсонської та Запорізької областей.

Найактуальніші питання, що турбують людей: виплата державної допомоги ВПО (31% звернень), отримання гуманітарної допомоги (7,5%), грошова допомога від ООН та МКЧХ (5,2%).

В цілому переважна частина запитань стосується теми ВПО: отримання цього статусу, примусове виселення переселенців, проблема з виплатами компенсації комунальних платежів для власників житла, які приймають ВПО.

Цікавлять людей також способи виїзду з ТОТ без документів та інші питання евакуації.

Нагадаємо, гаряча лінія Мінреінтеграції з кризових питань працює цілодобово за номером 1548.
Для більш оперативного консультування внутрішньо переміщених осіб та українців, які перебувають на ТОТ - Мінреінтеграції в 4 рази збільшило кількість операторів та удосконалило технічні можливості прийому дзвінків.

Як повідомлялося, працює Call-центр Сєвєродонецької міської ВЦА.

Телефони, за якими звернення прийматимуть оператори:
+380662838182
+380951391978

Адреси електронних скриньок:
9а010722@gmail.com
9а020722@gmail.com

Графік роботи Call-центру: 10.00-15.00 у робочі дні.