У цілодобової гарячої лінії з кризових питань рекордні показники за липень

Дзвінок, що лунає кожні півтори хвилини у режимі 24/7, - така зараз інтенсивність спілкування Мінреінтеграції з українцями. За липень вона виросла в декілька разів. Це рекордні показники від початку роботи цілодобової гарячої лінії з кризових питань 1548.

Про це повідомляє сайт міністерства.

За період з 1 по 29 липня на гарячу лінію Мінреінтеграції звернулося 29 114 українців. Переважно телефонували з Харківської, Херсонської та Запорізької областей.

Найактуальніші питання, що турбують людей: виплата державної допомоги ВПО (кожні 3 звернення з 10), оформлення статусу ВПО (12%).

Значна кількість дзвінків надійшла Уповноваженому з питань ВПО (11%), якого цього місяця було призначено Урядом.

Серед інших найбільш популярних тем: отримання гуманітарної допомоги, грошова допомога від міжнародних гуманітарних організацій, примусове виселення ВПО тощо.

Нагадаємо, з 11 по 18 липня на цілодобову гарячу лінію з кризових питань 1548 звернулося майже 6 тис. громадян. Тобто, кожні дві хвилини лунав дзвінок.

Як повідомлялося, для більш оперативного консультування внутрішньо переміщених осіб та українців, які перебувають на ТОТ - Мінреінтеграції в 4 рази збільшило кількість операторів та удосконалило технічні можливості прийому дзвінків.

Також повідомлялося, що працює Call-центр Сєвєродонецької міської ВЦА.

Телефони, за якими звернення прийматимуть оператори:
+380662838182
+380951391978

Адреси електронних скриньок:
9а010722@gmail.com
9а020722@gmail.com

Графік роботи Call-центру: 10.00-15.00 у робочі дні.

Фото міністерства